2011-01-09

Välkommen till cyberslaskens återfödelse!

Med en massa (???) ny tid till mitt förfogande i vår tänkte jag mig hinna med sådant som legat på is under en tid. Träna är en sådan. Blogga är en annan, lusten har ibland kittlat till lite igen. Jaja, vi får väl se hur det går med något av det. Viljan är oftast starkare än köttet hos denna här...

För att ge det bättre förutsättningar och bespara eventuella läsare  boklånga inlägg bestämde jag att försöka begränsa längden på dem, bortsett från detta första. Det kommer INTE att hålla eftersom jag inte kan fatta mig kort  ens om mitt liv hängde på det. Men tänkte öva på det. Här :-)  

6 kommentarer:

  1. Välkommen till bloggträsket igen kära du :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, och tuuuusen tack för hjälpen! <3

    SvaraRadera
  3. Wihooooo! Som jag saknat! VÄLKOMMEN tebax i träsket käraste Zyzz!

    SvaraRadera
  4. Cyberslasken tillgänglig igen!
    UNDERBART!!!!!!!
    ;D

    SvaraRadera