2012-02-10

Torka

Inte så mycket positivt att rapportera om i veckan och nu står ytterligare en meningslös helg framför mig. Meningslös pga att det då inte kan hända något på bostadsmarknaden... Men positivt var det! Veckans guldkorn:

* Har köpt en akustisk gitarr. Har sagt sen tonåren att jag ska lära mig spela, lite hjälpligt åtminstone så jag kan kompa några låtar, utan att de måste gå i ultrarapid. Nu fattas bara tiden och lusten!

* Fantastisk stjärnklar promenad med araben igår kväll, med snön sådär underbart knirkande av kylan under våra skor (ja, han är inblandad i det mesta positiva...).

* Varit en riktigt kall natt och världen var vackert frusen i morse, bara att insupa!

Var rädda om er där ute!

2 kommentarer:

  1. Åhhhh, knirkandet under fötterna! *drömmer mig iväg* Var det sant med gitarren? Trodde faktiskt du skämtade...

    SvaraRadera
  2. Aj lajk din positiva attityd..den gör mig glad! Va kul med gitarren :). Jag spelade för många år sen...jag ska köpa en till brorsan när han fyller i vår. Han spelade väääldigt mycket för flera år sen han med. Och han var duktig, det var inte jag. Men jag minns ackorden lite..A7..D..C..F osv...Kramsi!

    SvaraRadera