2012-03-21

Näää...

... gott om positiva saker är det otroligt ont om för närvarande. Inte ens vårens ankomst kan sprida den minsta lilla glädje, jag som annars brukar insupa och njuta den, min favoritårstid, med varje cell i min kropp! Varför? Blir bostadslös sista april. Helt fuckens ofattbart att jag, med akademisk examen, fast jobb, ordnad ekonomi och inga lån ska behöva hamna i den här situationen, som nåt jävla white trash! Förstår plötsligt hur otroligt lätt det är att bli en utslagen uteliggare, det vore förfärligt enkelt att bara ge upp.  


Så, det är lär vara väldigt tyst här tills jag fått ordning på saker och ting. 


Over and out. 

1 kommentar:

  1. OMG...är det sant? Nu är det ju ett tag sen du skrev det här så jag hoppas att det löst sig? Men hur kan det bli så...som du säger så har du ju jobb etc!!! Ajm facking shockt

    SvaraRadera