2011-01-26

Nya rutiner

Den befarade träningsvärken har uteblivit, är kanske inte i så dålig form jag trodde? Men ländryggen har inte alls varit glad åt helgens extramotion, har fått stå och äta frukost nu två morgnar och endast med stor möda kommit ner på och upp från toastolen. Äh, det är bara att härda och ge sig på't igen!

Har en massa planer för våren, avslöjar dem lite allteftersom. Men en är att inte häcka framför datorn till sent på kvällarna (någon stor tv- tittare kommer jag aldrig att bli) utan komma mig i säng istället och läsa bara för nöjes skull. Innebär iofs mindre tid för chat med kära vänner men det får bli så helt enkelt. Det har funkat riktigt bra i veckan och är otroligt skönt. Undrar bara hur länge det kommer att ta innan jag blir piggare istället för tvärtom av all extrasömn?

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går fort, så du kan unna oss lite av din tid... ;-) Men vila, läs och njut. Sköt om dig, det är du verkligen värd! <3

    SvaraRadera
  2. Det man inte dör av blir man härdad av! Trots det kan du väl ta det lite varligt i skidspåret eftersom ryggen talar om för dig hur läget är!
    Jag önskar dig en riktigt härlig tid framöver med bara en massa självvalda aktiviteter. Det måste kännas underbart att du är pluggfri, åtminstone för stunden.
    KraM kära vän.

    SvaraRadera