2011-01-17

Reklamreflektion

Har sett oerhört lite tv de senaste åren, en följd av plugget, max 2 program i veckan när det varit som mest. I helgen har jag ägnat en hel del tid åt det fast i ärlighetens namn har det mest blivit sova tv, i.o.f.s ingen dum sysselsättning. Det märkliga är att jag har vaknat till under reklampauserna och bara då. Hemma från jobbet idag eftersom jag inte är helt fräsch än, har då legat och tittat korta stunder mellan tupplurarna. Och, efter att nu ha ökat min tv- tid med flera 100 % de senaste dygnen kan jag bara konstatera att svensk tv- reklam håller på en evighet.

3 kommentarer:

  1. Ja jag undrar ibland om de inte är långfilmslånga haha....

    SvaraRadera
  2. Haha, lustigkurre... :-P Känns väl så bara, när jag nu inte har orkat gå upp och göra tråksaker som att hänga tvätt eller vattna blommorna medan.

    SvaraRadera
  3. Så kan de ju verka längre om du nu bara vaknat upp och sett dem och inte sett nåt av själva programmet... *funderar*

    SvaraRadera